Conciertos en Barcelona

deco

14/12/2022. 20:00h

La música de Coldplay, Queen, The Beatles i altres grans del Pop.

Palau de la Música

No et perdis el concert homenatge a Coldplay, Queen, The Beatles i altres grans del pop de la mà de l’Orquestra Simfónica Royal Film.

15/01/2023. 18:00h

John Williams i el millor cinema d'acció

L’Auditori

Un concert únic per gaudir de les bandes sonores més famoses del cinema com Missió Impossible, Conan el Bàrbar, Hook, El Senyor dels Anells i moltes més!

Royal Film Concert Orchestra

26/01/2023. 20:00h

Homenatge a Morricone i altres grans del cinema

Palau de la Música

Concert Homenatge a Ennio Morricone i altres grans del cinema. Gaudeix de les bandes sonores del gran geni del cinema interpretades per la Royal Film Concert Orchestra.

07/02/2023. 20:00h

Hans Zimmer i el millor cinema d’acció

Palau de la Música

No us perdeu les bandes sonores més famoses de Hans Zimmer i la millor música d’acció d’altres grans compositors. La Royal Film Concert Orchestra interpretarà melodies tan famoses com el Rei Lleó, Pearl Harbor, Ben-Hur o Gladiator, entre moltes altres.